Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg.

FAQ

Heb je een vraag? Kijk eerst of jouw vraag tussen onze veelgestelde vragen zit. Dit kan je veel tijd schelen!

Bestelling

Als u niet tevreden bent met uw aankoop en u wilt een artikel retourneren, doe dit dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.

U kunt het pakket openen en de inhoud controleren. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de producten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Kleding moet ongebruikt, ongewassen en met alle labels nog bevestigd worden geretourneerd. Om hygiënische redenen accepteren wij geen geretourneerde sokken als de verpakking is geopend.

Let op: wij nemen de retourkosten niet voor onze rekening.

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Wij zullen de bestelling zo snel mogelijk voor u verwerken om een snelle levering te garanderen. Wanneer uw bestelling klaar is om te worden verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met een persoonlijke track & trace link. Via deze link kunt u uw pakket volgen totdat het bij u wordt afgeleverd.

Als u geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan eerst of uw betaling is verlopen en neem direct contact met ons op.

Als klant heeft u het recht om uw bestelling op onze website binnen 14 dagen te herroepen. Alle artikelen moeten ongebruikt en in de originele verpakking met alle etiketten worden geretourneerd.

  • Vul het retourformulier in en plaats het in de doos. Als je geen retourformulier hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en we sturen je een nieuwe.
  • Als uw retourzending een internationale zending was, schrijf dan op de buitenste verzenddoos en op de vrachtbrief: “Geretourneerde goederen, geen commerciële waarde”.
  • U bent nu klaar om het artikel of de artikelen te retourneren. Stuur uw pakketje vanuit een lokaal postkantoor naar het adres dat op het retourformulier staat vermeld.
  • Op het afleverpunt ontvang je een ontvangstbewijs met track & trace code waarmee je je geretourneerde product(en) kunt volgen.
  • Bewaar altijd het ontvangstbewijs met track & trace code zodat u een bewijs van verzending heeft.

Zodra het pakket is aangekomen, zullen wij de retourzending zo snel mogelijk verwerken. Houd er rekening mee dat dit door het grote aantal bestellingen langer kan duren dan normaal. Wij sturen een bevestiging per e-mail zodra uw geretourneerde producten zijn verwerkt.

Account

Klik op ‘Aanmelden’ rechtsboven op onze website. Om u te registreren moeten alle velden met een sterretje worden ingevuld.

Natuurlijk! In de eerste fase van het afrekenen heeft u de mogelijkheid om in te loggen op uw account. Als u liever geen account aanmaakt, kunt u een bestelling plaatsen als ‘Nieuwe klant’.

Onze klantenservice kan uw account verwijderen wanneer u maar wilt. Stuur ons een e-mail op info@ijzersterkproducties.com en wij zorgen ervoor.